Killerin ulkokentät

Killerin ulkokentät (4 massakenttää) sijaitsevat osoitteessa Sykeraitti 5, Jyväskylän Tenniskeskus.

Hinnasto 2024:

• Yksittäiset tunnit 15 €/h
  • Kausikortti 195 €
    • sisältää pääsyn saunatiloihin ulkopelivuoron yhteydessä
    • kausikortti on voimassa 30.9.2024 asti

Kausikortteja myydään JTS:n verkkokaupassa sekä Jyväskylän Tenniskeskuksella henkilökunnan toimesta.

Killerin ulkokenttien ovet avataan omalla pin-koodilla, jolla pääsee myös tennishalliin.

Ohjeet kausikortin käytöstä:

• Ainoastaan JTS:n jäsenille!
  • Ostamalla kausikortin opiskelija/eläkeläinen liittyy jäseneksi.
  • "Kortti" on merkintä Cintoia-varausjärjestelmässä.
  • Kortilla voi tehdä enintään kahden tunnin varauksen. Kortin haltijan pitää itse olla kentällä pelaamassa.
  • Kausikortilla saa olla voimassa vain yksi varattu vuoro kerrallaan. Lisävuoron saa varata vasta, kun aiempi vuoro on käytetty.
  • Vuoron varaaja vastaa kortin oikeasta käytöstä. Väärinkäytöksistä kortti voidaan poistaa pelaajan käytöstä.

Sarjajoukkuemaksu 150 € (myynnissä myös verkkokaupassa)

• sisältää joukkueharjoitukset 2 x 1,5 h/vko
  • sisältää sarjan osallistumismaksun
  • jokaisen sarjajoukkueessa pelaavan maksettava joko tämä maksu tai hankittava kausikortti

Ulkokentät tulee huoltaa!

Pelivuorolla tulee varata aikaa kentän hoidolle: a) harjaus irtoaineksen tasoittamiseksi ja b) kastelu riittävän pidon tuottamiseksi pelaajille. Tarvittaessa c) kuoppien ja kasojen tasaus lanalla ja d) reilumpi kastelu kentän pitämiseksi tiiviinä ja ehjänä (illan viimeiset vuorot, kuumalla, kuivalla tai tuulisella kelillä).